Sunday 11 November 2012

Sunday

Went yesterday to a vintage fair - awesome! I just love these, you always find something romantic, sweet and unique. That's why I try to go whenever there's one in Manchester.
One of the things I bought, was a cute hat, which I couldn't try on (because of my hair bun).. but I liked it so much, I said: "come on, it has to look good on me!" - so yes, I bought it..
And today I tried it on.. and yey! I like it :) 
Oh, what a beautiful day today.. beautiful weather, beautiful boyfriend .. beautiful life! 

Am fost ieri la un targ vintage- minunat! Imi plac foarte mult astea, mereu gasesc ceva romantic, dragut si mai ales, unic! Asa ca incerc sa ajung la fiecare targ de genul.
Una din achizii a fost o caciula, pe care din pacate n-am putut s-o probez (aveam un coc in varful capului...).. dar mi-a placut modelul si-am zis ca, ce naiba? tre' sa arate bine! asa ca am luat-o!
Asa ca azi am incercat-o..si da! Imi place :)
Of, of... ce duminica frumoasa, ce vreme frumoasa, ce iubit frumos... ce viata frumoasa! 






4 comments:

  1. Ce-mi place cand te vad asa fericita, ma bine dispui si pe bine. :)

    ReplyDelete
  2. Ce bine te prinde culoarea rujului!!! Foarte faine pozele ;)

    ReplyDelete